A MŰKÖDÉSI NYILVÁNTARTÁSBA TÖRTÉNŐ ÚJ SZAKKÉPESÍTÉS FELVÉTELE
A működési nyilvántartásba történő új szakképesítésre vonatkozó felvételi kérelemnek benyújtási határideje nincs (az Ügyfél dönti el, hogy mikor kéri az eljárás megindítását).
Amennyiben szeretne működési nyilvántartási igazolványt (kártyát) az új szakképesítéséről is, abban az esetben új szakképesítés felvétele iránti kérelmet – a szükséges mellékletekkel – kell benyújtania.
Működési nyilvántartásba történő új szakképesítés felvételéhez benyújtandó iratok:
- Kérelem formanyomtatvány
- Befizetést igazoló dokumentum (lásd bővebben: itt)
- Magyar Egészségügyi Szakdolgozói Kamarai tagság (lásd bővebben: itt)
- Pontigazolás, amennyiben 8 évnél régebbi „új” szakképesítése felvételét kéri a működési nyilvántartásba
A MŰKÖDÉSI NYILVÁNTARTÁS MEGHOSSZABBÍTÁSA
Az egészségügyi tevékenységvégzés szüneteltetése esetén lehetőség van a működési nyilvántartás (vagyis a nyilvántartási ciklus idejének) meghosszabbítására.
A meghosszabbítás iránti kérelmet a szüneteltetésre okot adó tény, körülmény igazolásával együtt legkésőbb a működési nyilvántartás lejártának napjáig kell benyújtani.
Működési nyilvántartás meghosszabbítási kérelemhez benyújtandó iratok:
– Meghosszabbítás alapjául szolgáló dokumentumok.
A működési nyilvántartás meghosszabbítására az alábbi indokok esetén van lehetőség:
A MŰKÖDÉSI NYILVÁNTARTÁSBÓL VALÓ TÖRLÉS
A működési nyilvántartásból való törlési kérelemnek benyújtási határideje nincs (az Ügyfél dönti el, hogy mikor kéri az eljárás megindítását).
Működési nyilvántartásból való törlési kérelemhez benyújtandó iratok:
A TÖRLÉST KÖVETŐ ÚJRAFELVÉTEL
A működési nyilvántartásból való törlést követő újrafelvételi kérelemnek benyújtási határideje nincs (az Ügyfél dönti el, hogy mikor kéri az eljárás megindítását).
Törlést követő újrafelvételi kérelemhez benyújtandó iratok:
ADATVÁLTOZÁS BEJELENTÉSE
PAPÍR ALAPÚ ADATVÁLTOZÁS BEJELENTÉS
Benyújtandó iratok:
Amennyiben az adatváltozás miatt új működési nyilvántartási igazolványt(kártya) kér az Ügyfél, akkor csak papír alapon nyújthatja be a kérelmet és ebben az esetben csatolnia kell
az eljárási díj befizetését igazoló dokumentumot.
ELEKTRONIKUS (E-MAIL) ADATVÁLTOZÁS BEJELENTÉS
Az Ügyfél az adataiban bekövetkezett változást jelezheti az [email protected] e-mail címen.
VALIDÁLÓ FELÜLETEN TÖRTÉNŐ BEJELENTÉS (VALIDÁLÁS)
Amennyiben az Ügyfél az adatai helyességét évente legalább egy alkalommal a validalas.enkk.hu felületen ellenőrzi és aktualizálja, évente egy szabadon választható elméleti továbbképzési pontra jogosult.
ELVESZETT, MEGRONGÁLÓDOTT, MEGSEMMISÜLT IGAZOLVÁNY PÓTLÁSA, CSERÉJE
Elveszett, megrongálódott, megsemmisült igazolvány pótlása, cseréje esetén benyújtandó iratok: